10 stycznia 2014

Szczecin Szyje i zaraża

Jakiś czas temu wspominałam na blogu o akcji SEW ALONG prowadzonej przez szyjące dziewczyny z Szczecina. Do akcji przyłącza się coraz więcej osób z całej Polski, postanowiłam więc przyłączyć się i ja :)
W styczniu mamy za zadanie uszyć kosmetyczki w "swoich kolorach i w wybranym przez siebie fasonie". Ja postanowiłam uszyć kosmetyczkę pasującą do tej torebki ale żeby nudno nie było to dodam trochę haftu i mały element koralikowy :-) Zważając na moje małe umiejętności krawieckie musiałam wybrać wzór naprawdę prosty dlatego szyję kosmetyczkę wg. tej instrukcji. Na koniec zdjęcie materiałów do mojej kosmetyczki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione miłe słowo :)

Wszystkie zawarte na tym blogu zdjęcia i teksty są moją własnością, proszę o nie rozpowszechnianie ich bez mojej zgody.